Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez AMG Anna Galik. z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem sklepu internetowego www.wizazsklep.pl (zwanego dalej: „Usługodawcą”).

Słownik pojęć

  • 1. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji,
  • 2. Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub Rezerwacji lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego,
  • 3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  • 4. Konto (Konto Klienta) – podstrona serwisu Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, otrzymywać: Kupony Rabatowe, informacje o innych akcjach promocyjnych oraz marketingowych, powiadomienia o zmianie statusu Zamówienia oraz Rezerwacji, wyrażać opinie na temat Produktów oraz kontrolować i zarządzać: stanem złożonych przez niego Zamówień oraz Rezerwacji, historią zakupów w Sklepie Internetowym,
  • 5. Kupon Rabatowy - informacja o przyznaniu Klientowi rabatu na Produkty pozwalająca skorzystać z przyznanego rabatu w Sklepie Internetowym,
  • 6. Login Klienta (Login) – ciąg znaków alfanumerycznych (e-mail), konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji,
  • 7. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość,
  • 8. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu,
  • 9. Sklep Internetowy Wizaż Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.wizazsklep.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie (kupić Produkty),
  • 10. Strona – Usługodawca i Klient,
  • 11. Produkt – Towary prezentowane w Sklepie Internetowym Wizaż Sklep,
  • 12. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem: z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną) w Sklepie internetowym,
  • 13. Usługodawca – " AMG Anna Galik” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Widawska 25/8, 01-494 Warszawa, telefon +48 604-302-301, e-mail kontakt@wizazsklep.pl, o numerze NIP: 5222580466, o numerze REGON: 146159990, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
  • 14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub drogą telefoniczną, określające rodzaj i liczbę Produkt, sposób dostawy i metodę płatności.

Postanowienia ogólne

  • 1. Sklep internetowy Wizaż Sklep prowadzony jest przez Usługodawcę AMG Anna Galik i działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni.
  • 2. Usługodawca za pomocą Sklepu Internetowego Wizaż Sklep umożliwia Klientom składanie Zamówień dotyczących produktów dostępnych w Sklepie Internetowym Wizaż Sklep oraz zawieranie Umów Sprzedaży Produktów na odległość.
  • 3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego Wizaż Sklep jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny z którego korzysta Klient następujących wymagań technicznych:
  • Internet Explorer 8 lub nowszej
  • Microsoft Edge v.79.0.309 lub nowszej
  • Mozilla Firefox v.114.0.1 lub nowszej
  • Google Chrome v.49 lub nowszej
  • Minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 600 pikseli
  • 4. Do dokonania zakupu w Sklepie Internetowym Wizaż Sklep niezbędne jest posiadanie aktywnego Konta Klienta na stronie www.wizazsklep.pl. Aby założyć Konto Klienta należy wejść w zakładkę Rejestracja i wypełnić formularz, w tym podać: Imię, Nazwisko, adres e-mail, dane adresowe, oraz określić hasło do konta. Rejestracja następuje poprzez zaakceptowanie formularza rejestracyjnego.
  • 5. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru zamawianych Produktów, wyboru sposobu dostawy, adresu dostawy, adresu na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być róże adresy), wyboru sposobu płatności.
  • 6. Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  • 7. Ceny produktów oferowanych w sklepie internetowym Wizaż Sklep, podane w złotówkach (PLN), są cenami obowiązującymi w momencie składania Zamówienia przez Klienta. Ceny produktów nie obejmują kosztów dostawy, które to koszty są doliczane do ceny nabytych produktów i wykazywane osobno na dokumencie sprzedaży. Koszty dostawy będą podane Klientowi przed złożeniem Zamówienia.
  • 8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta formularza rejestracyjnego albo każdorazowo z chwilą korzystania przez Klienta ze Sklepu (w przypadku braku Rejestracji). W obu przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
  • 9. Sklep akceptuje następujące rodzaje płatności:
  • za pobraniem (opłata pobierana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki),
  • przelew bankowy na konto sklepu,
  • przelew pocztowy opłacany na poczcie,
  • płatności elektroniczne.
  • 10. Zamówienia złożone w sklepie internetowym Wizaż Sklep są realizowane zgodnie z opcją wybraną przez klienta.
  • 11. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  • 12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  • 1. Klient będący konsumentem, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu (na przykład pismo wysłane pocztą) na adres: AMG Anna Galik (Sklep Internetowy), ul. Widawska 25/8; 01-494 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@wizazsklep.pl. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • 2. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • 3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Termin 14 dni liczy od dnia wydania towaru Klientowi.
  • 4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  • 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • 6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Usługodawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Usługodawcy przed upływem tego terminu.
  • 8. W wypadku odstąpienia Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  • 9. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentom w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • 10. Towar powinien być zwrócony na adres: Wizaż Sklep Internetowy, ul. Widawska 25/8, 01-494 Warszawa.
  • 11. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa sklep internetowy Wizaż Sklep.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • 1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży.
  • 2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą.
  • 3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  • 4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresem internetowym: uokik.gov.pl.

Reklamacje

  • 1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub e-mail’em na adres Usługodawcy.
  • 2. Usługodawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Rękojmia

  • 1. Usługodawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad,
  • żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad. Koszty wymiany ponosi Usługodawca.
  • 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Usługodawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Usługodawca.
  • 4. Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru.
Produkt dodany do porównania